USLUGE
E-KARTICA
Lako instalirajte naš kontakt u svoj uređaj.
Preuzmite našu e-vizit karticuNCST NewsLetter
USLUGE
Kako se kaže, zlu ne trebalo
Osiguranje robe u transportu pruža svim učesnicima u međunarodnoj trgovini sigurnost bez koje se moderni instrumenti spoljne trgovine ne mogu ni zamisliti.
Ako ste u svetu međunarodne trgovine, iskoristite prednost i osigurajte Vašu robu putem kargo polise osiguranja.

Osnov za osiguranje robe (KARGO) u transportu određuje Incoterms, razgraničenjem tačke i momenta prelaska rizika vlasništva između prodavca i kupca, na osnovu ugovorenog kupoprodajnog pariteta.
Ističemo da pored standardnih transportnih rizika koje pokrivaju Institute Cargo Clauses osiguranje karga obezbeđuje vlasnike roba i od tzv. „rizika pomorskog prava“ što u slučajevima proglašenja Generalne havarije može bitno pomoći vlasniku robe da prevaziđe vanrednu situaciju.
Proces likvidacije generalne havarije u proseku traje najmanje godinu, dve ili više dana, a iznos depozita ili visina bankarske garancije kreće se od 10% od vrednosti robe pa naviše.
Često postavljena pitanja
Osiguranje robe (KARGO) ima jasno definisane osigurane rizike, princip „Numerus Clausus” i pokriva Osnove i Manipulativne rizike. |
Širina pokrića je fleksibilna, pa se osiguranici mogu odlučiti za pokriće samo određenih imenovanih opasnosti (osnovni rizici) ili na sveobuhvatno pokriće (svi rizici). |
Od trenutka kada započne utovar u prvo prevozno sredstvo u mestu navedenom u polisi kao polazno, nastavlja se za vreme toka prevoza i završava se istovarom robe u skladište – odredištu upisanom u polisi kao istovarno mesto. Prestanak osiguranja smatra se Istekom roka od 7 dana, od dana kada je roba stigla na odredište.
Osiguranje odgovornosti vozara pokriva isključivo štete, za dokazanu subjektivnu odgovornost vozara i ne predstavlja nikakav automatizam za priznavanje šteta na robi |
|
Neophodno je dostaviti svu raspoloživu dokumentaciju i prepisku sa vozarima, čuvarima i trećim licima, original Polisu, Fakturu otpreme sa specifikacijom, originalni tovarni list, zapisnik o šteti i korespodenciju između vozara i drugih strana u pogledu njihove odgovornosti za gubitak ili štetu. |
|
U slučajevima proglašenja Generalne havarije može bitno pomoći vlasniku robe da prevaziđe vanrednu situaciju i zaštiti svoju robu koja se u tom trenutku našla u procesu prevoza |